perjantai 14. elokuuta 2009

Säilytysratkaisuja

Olen siivonnut ihan koko tämän ja eilisen päivän. Ihmeellinen juttu, sillä kun ympärilleen katsoo, niin sotkuisemmalta näyttää kuin ennen kuin rupesin siivoamaan. Olen temponut tavaroita pois joka kaapista ja kapsäkistä ja järkännyt melkein jokaisen laatikonsisustankin uusiksi. Aika paljon olen viskonut menemään myös ylijäämävarastoa, huutikseen, kavereille ja loput ihan tuohon meidän taloyhtiön roskakatokseen; siellä käy meinaan joku pieni vaihtorotta, jolle aina kelpovaa mun viemät pienet tuomiset, mukit, valokuvakehykset sun muut :D

Siivoamisestahan mun ei pitänyt kertoa, vaan säilyttämisestä. Meillä seisoo olohuoneen seinustalla ihana vanha koivukaappi, jossa säilön lähinnä koulukirjoja (ja tunnustan joskus viskovani sinne myös epämääräistä roinaa - pesäkkeeksihän sitä sanottiin, eikö? :D). Sanden hyllypaperikirjoituksen innoittamana kipaisin Anttilasta hyllymuovia kivassa turkoosi-valkoisessa ruutukuosissa ja paketoin kaapin sisuksen. Lisäksi löysin aiemmin Hobby Hallista jotakin keinokangasta olevat säilytyspussukat, joihin sopivat varatyynyt ja -täkit.

Nyt tää vielä vähän jatkais siivoamista. Aamulla on kivempi herätä, kun ei ole kamalin kaaos vastassa. Toivottavasti jaksan suunnistaa aamulla Hietsuun etsimään aarteita ennenkuin Prinsessan ja Auton Anrinko vie ne kaikki! :D




Ei kommentteja: