maanantai 3. toukokuuta 2010

Namuja työpöydälle

Olen kuluttanut luvattoman suuren osan työpäivistäni kahlaten läpi kaikenlaisia tietokonesivustoja. Muistan kohtuuttoman määrän valmistajien mallinumeroita ja osaan yhdistää niihin kuuluvia ominaisuuksia. Sopivaa konetta ei tunnu löytyvän - sellaista, jossa ulkonäkö ja ominaisuudet kohtaavat. Tänään tuntuu, että olen päätymässä karkkiväriseen näyttöön ja mini-pc:hen... mutta miksi näitäkin väri-ihanuuksia on näin monta? Voinko saada kaikki rinnakkain työpöydälle ja vaihdella sitten mielialan mukaan, kiitos!
Minkä värin sinä valitsisit?
Kuva on lainattu valmistajan sivulta

6 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Pinkki, ehdottomasti :D Tietokeissa pitäisi olla vaihtokuoret niin voisi mielialan mukaan vaihdella :)
Aurinkoista maanantaita!

Anonyymi kirjoitti...

No minä taas olen haaveillut valkoisesta tai helmiäisen hohtoisesta. :)

Minttu kirjoitti...

Pinkki tai lila =) Linnea vois tosin yrittää omia sitä.

xxxxx kirjoitti...

Mulla on itselläni FS:n miniläppäri kera kolmien värikuorten;helmiäisvalkoinen, pinkki ja ruskea;-) joten ymmärrän täysin tuon valinnan vaikeuden!

Toi taivaansininen on kyllä aika hurmaava sävy;-) Onnea uudelle koneelle!

Reettamon kirjoitti...

Minulla on vaaleanpunainen miniläppä. Musta ottaisin nyt, alkaa olla jo erikoinen :). Valkoinenkin olisi kyllä mieleen.

Mari Wee kirjoitti...

Koska en osannut valita lilan ja vaaleanpunaisen välillä (ja koska oma atk-konsulttini oli sitä mieltä, että näytön liitännät ovat vajavaiset), päädyin ihan toisenlaiseen ratkaisuun. Hetken aikaa olin tilaamassa jo Mäkkiä, se kun viehätti ulkonäöllisesti...mutta akuutti pihiys iski, ja pääsinkin loppujen lopuksi puolet halvemmalla ;) Värikuorten kannalla kyllä ehdottomasti, ihan niin kuin kännyköissäkin! Vaihtelu virkistää!